Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

donderdag 15 februari 2007

Echte meisjes !



De laatste tijd ben ik er al zo mee bezig,... over een goed half jaar gaan ons dina en lien voor de eerste keer naar school. Wat vliegt de tijd toch ! Het lijkt nog niet zo lang geleden, ik zie ze nog liggen op neonatologie in Leuven. En nu ... nu zetten ze hier de boel op stelten. Gisteren was ik na school snel gaan winkelen en tussen de carnavalspullen zag ik iets liggen, waarvan ik dacht dat de mopjes het wel leuk zouden vinden: een tasje, met ring, armband en ketting. Er waren nog net twee verschillende kleuren, dus dat was handig. En ja hoor, het is een echte hit. Nu lopen ze hier rond zoals echte madammen ! Waar je kinderen al niet gelukkig mee kan maken !
Nog 1 dagje werken en het is weer vakantie ! Het is lang geleden, dat ik nog eens echt nood aan heb gehad. Niet dat de kindjes van de klas lastig zijn ofzo, maar ik snak naar quality time met mijn mopjes en Bart. Ik ben heel wat van plan om te doen in de vakantie, dus hopelijk geen zieke kindjes ! Op dit moment hebben ons dina en lien een hoestje, eigenlijk vooral 's nachts, maar het weer is aan het beteren, dus normaal zal het met de gewone hoestfles wel overgaan.(allé, hopelijk toch) Nu zaterdag hebben we een professionele fotoshoot, woensdag gaan we op babybezoek bij Seth (broertje van Fran, kindjes van een vriendin) en vrijdag gaan we een dagje naar Leuven. We gaan waarschijnlijk met de trein gaan, want we rijden gratis en anders moeten we daar weer parkeerplaats gaan zoeken enzo. We hebben er afgesproken met Cem en Cobe, en mama Lieze natuurlijk. We gaan op bezoek gaan bij onze gezamelijke gyn daar, ben eens benieuwd...
Zo, ik denk dat mijn eerste echte postje een feit is !

11 opmerkingen:

PAnnouk zei

Hey, leuk! Nog een blogje erbij om te volgen. Succes ermee en ik kom snel weer lezen. Geniet strakjes van de krokusvakantie.

Annouk en co

Vinke zei

jij komt dus voorbij m'n deur!!! (ik woon naast GHB)

oh hier zijn juwelen en tasjes al een topper van toen ze pas 1 jaar waren hehe, massas heb ik er al van liggen, en zeggen dat ik helemaal niet zo poppemie-achtig ben...

ben benieuwd naar de fotoshoot!

Ina zei

Oei Fietje, ik dacht dat je mijn nieuwe blog ging linken om gemakkelijk door te surfen.Hier staat normaal een paswoord op...

Sofie, mama van dina en lien zei

oei ina, dan moet ik dat veranderen, mail me dan eens de juiste url door aub

Sofie, mama van dina en lien zei

heb je er even weer afgehaald Ina, ik wacht dan op de juiste url

Sofie, mama van dina en lien zei

Ina, heb het veranderd, had de fout gevonden...

katcat zei

Wordt het een blog-vakantie, Fietje?
Mooi, hoor!

Ina zei

We schreven zonder het van elkaar te weten een gelijkaardig blogje nl over de school die eraan ziet te komen hihi. Ik wou nog even melden dat ik enkel op mijn blog op blogger schrijf en niet meer in het dagboek wegens plaatsgebrek.

Sofie, mama van dina en lien zei

Ina, ik geraak ,niet op je blog... welke url zal ik dan linken op onze blog ?

jaja, dat naar school gaan... ik ben er al mee bezig.

Ina zei

Heb je misschien een nieuw e mail adres want ik stuurde je een uitnodiging bij de opstart. Met de uitnodiging geraak je erop . Ze vragen wel een google account te mogen maken en dat schrikt mensen misschien af maar het is simpel en echt iets goed volgens Glenn.Zo kan ik hem privé houden

Lieze zei

Jep, nu vrijdag is het zover hè!
Gaan we dr lewi bezoeken!!!

Ge laat maar weten wat uur ge in GHB kunt zijn, kunnen we best daarna het stad in gaan, nie???

Ik breng ons mama wel mee, dan heb ik wat hulp, aangezien peter moet werken...

Groetjes
Lieze en co