Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

woensdag 30 mei 2007

Comme chez Dina et Lien

Vandaag at ik de heerlijkste gerechten, vis met frietjes, vlees met fritjes, een eitje, lekkere groentjes klaargemaakt door ons dina en lien in hun tefal keukentje . (nogmaals bedankt tante Tinne) Wat kunnen ze er toch goed meespelen ! De tafel wordt steeds netjes gedekt en dan moet je aan tafel komen eten. Als dessert zijn er lekkere koekjes met koffie, want blijkbaar denken ze dat ik dit altijd drink, hoewel ik dat eigenlijk alleen op school drink. Wat kunnen ze toch opgaan in hun spel; druk overleggend met wat er moet worden gekookt en wie wat doet. (vraag me af of ze zo'n babbelkousen blijven, want dan zullen ze ook wel eens thuis komen met een strafwerk: schrijf een opstel over de prijs van de vis, zoals ik ooit (was een viswijf volgens de lkr en ... die had eigenlijk wel gelijk) . Dus wie zin heeft, kom maar eens lekker eten in dit fantastische 3 sterren restaurant " Comme chez Dina et Lien !

Geen opmerkingen: