Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

dinsdag 15 mei 2007

Grote kuis !

Vandaag ben ik er samen met Bart eindelijk aan begonnen. Met pijn in mijn hart,... zijn we begonnen met het sorteren van de "te kleine kleedjes" van ons mopjes. Tante Ann en nonkel Gert hadden al een heel pak dozen met kleren terug gebracht, die voor ons Kato ook al te klein zijn. Maar wat doe je er mee ? Enkele stuks heb ik eruit genomen voor de poppen van ons dina en lien. (jaja, ze waren dus echt wel klein toen ze geboren zijn, want de kleedjes passen de poppen goed.) Van de mooiste kleren hebben we foto's genomen en die ga ik verkopen (snif snif), de rest staat klaar in een zak voor spullenhulp. Het deed me wel iets, zo al die kleedjes weer zien, mijn mopjes worden groot !

1 opmerking:

Vero zei

hallo,

Tot welke maat verkoop je? Kan je me mailen op Veronique.Denturck@sjbmol.be ?
Ik ben de mama van Jonas, Jolien, Lara & Luna (www.jojolalu.blogspot.com)

bedankt!

groetjes,
Véronique