Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

vrijdag 25 mei 2007

Privé of niet ?

Privé of niet ? Dat is wat ik me nu al enkele dagen afvraag. Ik had er eigenlijk nog nooit over nagedacht om mijn blog privé te maken, omdat ik aan iedereen (: lees familie en vrienden) de kans wil geven om ons dina en lien een beetje mee te volgen. Dat er ook anderen mee zouden lezen vond ik vanzelfsprekend, maar verder heb ik er ook niet over nagedacht. Maar nu dus wel ! Iedereen weet dat internet leuk is, maar het brengt ook gevaren met zich mee . Spijtig genoeg is een vriendin van me iets overkomen, ze wil er niet over uitwijden, maar het heeft me wel aan het denken gezet. Ik ga er nog eens goed over nadenken voordat ik een beslissing neem. Jullie horen het nog wel !

2 opmerkingen:

Vero zei

Wel, met die vraag zat ik ook al een tijdje maar heb het dus ondertussen ook gedaan, zoals je zelf gemerkt had.
Ik hoop dat je ondertussen de uitnodiging hebt zodat je weer "binnen" kan...

Ina zei

Paniek is niet nodig, het is wel fijn om te weten dat mensen erover nadenken ;o)