Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zaterdag 24 maart 2007

Bloggen

Twee maanden geleden was ik hier nog een volledige leek in. Stilletjes aan begin ik het wat te kennen en zoek ik mijn weg in de blog wereld. Spijtig genoeg doe je ook al eens iets fout of vergeet je iets; en dan komen er problemen van. Zo heb ik nu al enkele dagen problemen om ingelogd te geraken (zie 22 maart). Via een omweg geraak ik er wel op, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling he. Nu is het zelfs al zo, dat als ik mijn email wil checken (hotmail en webmail van telenet) dan krijg ik een waarschuwing die ik moet negeren, klik ik op negeren dan kleurt de adresbalk rood. Gelukkig krijg ik wat hulp met het opsporen van de fout, waarvoor mijn oprechte dank al Katrien , maar spijtig genoeg nog zonder resultaat. Ik hoop dat we het alsnog zullen vinden.

3 opmerkingen:

Ina zei

Ik kon mezelf ook niet inloggen daarstraks. Het probleem lag bij cookies. We hebben hem leeg gemaakt en toen ging het wel weer. Ik zag het ook al bij Katrien, jullie datums zijn in het Nederlands, die optie vind ik niet bij mij...zou het aan de keuze van template liggen?

katcat zei

Goh, Fietje, ik vind dit zo naar en zou liefst op je pc kome kijken ipv van online proberen te helpen...
Ik heb nog een optie: IE7 terug vervangen door IE6 want ik begin hoe langer hoe meer te denken dat het aan de nieuwe Internet Explorer ligt...
Je adresbalk kleurt rood als je de waarschuwing of fout negeert omdat je dan zogezegd op een onveilige website bezig bent.

jos zei

Dag Sofie. Ik zou het op het eerste zicht niet weten. Wel gebruik ik in plaats van Internet Explorer Mozilla van Firefox (gratis te downloaden). Je kan eens proberen of je met deze browser dezelfde problemen hebt... veel succes, Jef.
PS: uit dergelijke zaken leer je natuurlijk altijd veel!