Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

dinsdag 20 maart 2007

Geen nieuws, ... goed nieuws !

Veel nieuws is er de afgelopen twee dagen eigenlijk niet gebeurd. Bart en ik zijn aan het werk en de mopjes zijn bij moeke. Als ik van school kom en ons dina en lien ga afhalen, staan ze me van achter het raam op te wachten. Het leventje gaat rustig zijn gangetje ! Ondertussen is papa begonnen aan het voortuintje, want het lag er echt rampzalig bij. Ben benieuwd wat het eindresultaat zal zijn. Vandaag had ik vergadering, dus is tante Tinne de mopjes gaan afhalen. Dat vinden ze ook altijd heel fijn ! Ze hebben elk flink een appel gegeten bij tante Tinne; en toen ik thuis kwam zijn ons dina en lien nog snel onder de douche gegaan. Het was weer één en al gelach ! Op de vergadering is er niet zo veel nieuws verteld, ik was eigenlijk al goed op de hoogte. Het was wel fijn om te weten te komen, dat er volgend jaar meer turnuren zijn en dat waarschijnlijk iedereen weer een sportnamiddag zal hebben ! Ik hoop het, want dan kan ik ons dina en lien zelf van school gaan halen; anders zullen ze altijd een half uurtje naar de nabewaking moeten.
Oh ja, vandaag zijn de mopjes precies: 2 jaar en 2 maanden oud !
De tijd vliegt zo snel, nog maar ...

2 opmerkingen:

Ina zei

Leuk die banner Fietje, hoewel ik er bij mijn jongens nog niet echt naar uit kijk.

katcat zei

Hier nadert de big day, maar ze zijn echt klaar om in de voetsporen van Arno en Lena te treden. Ze dragen al even onderbroekjes en het lukt prima om die droog te houden en ze zijn boos dat ze 's ochtends niet op school mogen blijven als ze even mee mogen bij het brengen van broer en zus.
Op 8 april zijn ze 2,5 dus net goed om te mogen starten.