Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zaterdag 3 maart 2007

Griep update !

Toen ik vroeger als kind ziek was,.. en nu eigenlijk ook nog, waren er twee dingen die ik dan deed, nl. als ik kon eten: toast met bosbessenconfituur en slapen. Héél veel slapen eigenlijk. En ... ons lientje doet dat dus ook. Doordat we gisteren zo laat bij de dokter moesten zijn, hadden we ons dina ook wat later in haar bedje gestopt en ons lien heeft de hele tijd bij mij in de zetel gelegen. Af en toe is ze ingedommeld, om dan zwetend wakker te schieten en weer in te dommelen. Nee nee, zo kende ik mijn lientje dus niet. Na de dokter hebben we haar een suppo + junifen gegeven en in haar bed gestopt. Om 8.15 deze morgend waren ze pas wakker en dat is dus echt een uitzondering ... Pap wilde ze wel drinken, maar haar boterham heeft ons dina ook opgegeten. Ze had ook nog een beetje koorts, maar toch al heel wat minder dan gisteren. (38,5 °C) Ze heeft een beetje gespeeld, maar bij het minste dat iets niet naar haar zin ging, begon ze te wenen. Ze heeft ook een tijdje bij mij gelegen, we hebben ze om 11.00 terug in hun bed gestopt (ons dina was ook moe) Ze hebben goed geslapen, ze waren om 13.00 wakker, dina heeft flink gegeten, ons lien wilde enkel wortelen (rauw) eten en drinken, heel veel drinken. Ook weer geen fruit gegeten vandaag. Voor de rest is het al beter, geen hoge koorts meer na de middag (38,3 °C en tegen 16.00 37, 7 °C ) dus we gaan de goede kant uit. We hebben samen naar bambi gekeken en ze heeft zelfs weer wat gespeeld met ons dina, ... maar ze was toch nog wat flauw. Daarnet in haar bed gestopt 37,6 °C, dus dat is ook weer beter, ben eens benieuwd wat morgen zal brengen..
Oh ja, ons dina toont (voorlopig) geen enkel teken van ziekte, ze is nog steeds haar levendige en zotte zelf !

1 opmerking:

katcat zei

Veel beterschap voor Lientje!