Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

vrijdag 23 maart 2007

Nog één weekje

Nog één weekje werken en dan is het vakantie !
Nog één weekje en dan ben ik aan het inpakken !
Nog één weekje en dan ben ik aan het opschrijven, wat ik nog ev moet kopen om mee te nemen !
Nog één weekje en dan kan ik even niet online komen !
Nog één weekje en dan ben ik misschien wel een internetcafé aan het zoeken ?!
Nog één weekje en dan zitten we aan de zee, in Nieuwpoort !
Nog één weekje en dan is het super qualitytime met ons gezinnetje !
Nog één weekje en dan zijn we aan het genieten (hopelijk met goei weer) aan de zee !
Nog één weekje en dan ben ik er weer helemaal, volledig en alleen voor mijn mopjes !!! (aan werken zal dan niet worden gedacht...)

Wat kijken we toch uit naar de vakantie !
foto: mijn mopjes genieten van een douche. Dit is ook de enige manier nog om ons dina en lien uit elkaar te houden. ons lien heeft nog een geboortevlekje op haar borst, maar... dit is stilletjes aan het verdwijnen !

Geen opmerkingen: