Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

vrijdag 2 maart 2007

Griep !

Net wanneer we dachten dat ze het niet meer zouden krijgen, slaat de griep toe. Om 5.00 deze morgen was ons lien al wakker ! Ze voelde warm aan, maar dit kon ook wel van lekker ingeduffeld te liggen. Ze drinkt flink een fles (32Oml) volle melk op, maar ze blijft in de zetel liggen. Normaal zet ze meteen na de boterhammen haar fles op de tafel, maar nu blijft ze liggen. Geen energie in mijn lientje. Ik meet haar temperatuur; 37,7°C normaal geef ik bij een lichte verhoging geen suppo, maar omdat ze er toch maar stillekes bijligt, geef ik er een. Ze dutten zelfs allebei vandaag in de voormiddag, iets wat ze al een hele tijd niet meer doen. 's middags eet ze een heel klein beetje frietjes, voor de rest wil ze niks: 39 graden koorts, dus suppo. Fruit wil ze rond 16.00 niet, temperatuur: 39,5°C, weer ne suppo; 19.40: 39,7°C => suppo. Hierna heeft ze op mijn buik geslapen. Om 21.40 eindelijk naar de dokter (kinderarts was volledig volzet, en onze huisdokter kon niet vroeger, want die was ook volzet) Conclusie: Ons lien heeft de griep met alles erop en eraan (koorts/buikje/oogjes/...) , geen medicatie, ze moet het uitzieken, enkel suppo's + junifen; want de koorts moet omlaag ! 99% kans dat ons dina het ook zal krijgen.Pffff dat we hier maar snel door zijn, want dat vodje dat er nu ligt, zo ken ik mijn lientje niet.

Geen opmerkingen: