Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

woensdag 14 maart 2007

Yes, zomerjassen tijd !

Wat kunnen ons dina en lien toch goed onthouden. Het is nu toch al een hele tijd geleden, dat ze hun zomerjassen nog hebben aangehad. Maar,... ze wisten nog heel goed waar mama ze had gehangen en van wie welke jas is. (roze: dina/ lien: groene) Vandaag was het ook weer heerlijk weer, dus de meiden waren al volop buiten aan het spelen met papa, toen ik van school thuis kwam. Ik heb snel gegeten, terwijl papa de buggy klaar heeft gezet, en daarna ben ik gaan wandelen met de mopjes. Tegenwoordig moeten ze voor elk miniscuul iets een woord/verklaring hebben, dus een korte wandeling wordt nu al heel snel een langere wandeling. Maar wat genieten we er toch van ! Na het wandelen was het nog steeds zalig buiten te vertoeven, dus heb ik me in een zetel gezet met een boekje, terwijl de meiden nog lekker hebben genoten van het weer ! (Please, laat het in de paasvakantie ook zo'n weer zijn ! ) Twee drukke en vermoeiende dagen op school voor de boeg. Morgen sportdag en vrijdag gaan we met de klas naar Torenhof. (in de voormiddag: binnenspeeltuin, na de middag: buitenspeeltuin) Het kan dus wel eens zijn, dat ik pas in het weekend hier weer wat kom schrijven. Ondertussen zijn we (papa en ik), goed aan het nadenken hoe we het zolder gaan verbouwen voor ons dina en lien. We wilden er eerst pas in de grote vakantie aan beginnen, maar waarschijnlijk gaan we al starten in de tweede week van de paasvakantie, als we terug zijn van Nieuwpoort. We moeten alles nog eens goed nameten en dan gaan bestellen,... het zijn weer drukke tijden !

Geen opmerkingen: