Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

zaterdag 17 maart 2007

Shoppen

Deze namiddag ben ik samen met mijn zus en de mopjes gaan shoppen in Turnhout. Het weer viel al bij al nog goed mee, het was niet al te koud en het regende tenminste niet. We hebben gevonden, waarvoor we kwamen, nl.schoenen. Niet voor mij, maar voor ons dina en lien. Het was wel ineens ne grote aankoop, ik kocht sandalen en gewone schoenen, maar ze waren te mooi om te laten staan. (300 euro, pfff is toch veel voor schoenen he ) Ik kocht ook nog hele leuke broeken met bijpassend t-shirt voor ons dina en lien. Ik kwam zelfs al in de verleiding om boekentasjes te kopen, maar ik heb me toch nog kunnen inhouden ...

2 opmerkingen:

PAnnouk zei

Mijn meisjes hebben bijna dezelfde rondinella's! Sandaaltjes koop ik pas in de zomer, dan zijn het misschien maar neit dezelfde.

Leuk geshopt!

Ina zei

Ja die boekentasjes...daar heb ik ook al staan rond draaien hihi