Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

maandag 12 maart 2007

Fietsen,... hoezo ?

Wanneer het goed weer is, zijn wij altijd buiten te vinden. Vandaag dus ook. Ons dina en lien hebben nog een hele tijd samen met mij buiten gespeeld. Ze hebben geprobeerd om zelf te fietsen, maar op gras is het zo moeilijk. Komt er ook nog bij, dat ze net aan de pedalen kunnen, maar dus nog te weinig om echt kracht te zetten om te kunnen fietsen.
Dus doen ze het zo:




best wel grappig om te zien !

5 opmerkingen:

Ina zei

Wat lopen ze er weer leuk bij. Het is de laatste identieke jas dat ik gekocht heb want aan zee heb ik me meermaals vergist. Het probleem is wel dat ze hetzelfde willen. ook al kom ik met 2 zelf gekozen verschillende stukken thuis, nadien is het oorlog om hetzelfde stuk...Hoe is dat bij jullie?

Sofie, mama van dina en lien zei

bij ons hebben ze van in het begin al hun eigen kleur van jas. Ze kennen dat al heel goed. Net hetzelfde met hun tutjes, ze weten heel goed van wie welke tut is. Ze hebben wel elk een voorkeur voor bepaalde kleding. Zo is ons lien verzot van een rokje, en als ze als eerste kan kiezen zal ze dat kiezen.Voor de zomer heeft ons dina hare roze jas en ons lien een groene ! (wel hetzelfde model)

Sofie, mama van dina en lien zei

moekes en vokkes en nog vele anderen kunnen ons dina en lien nog steeds niet uit elkaar houden. Ach ja ...

katcat zei

Nog een geluk dat die driewielers duwstangen hebben!

Ina zei

Dat is inderdaad waar wat je zegt Fietje,hier ook al meermaals achter elkaar moeten herhalen dat Thomas rood draagt.