Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

maandag 5 maart 2007

Ziek, zieker, ...

... geen goede nacht gehad, vier keer uit mijn bed voor ons dina , die hoge koorts had (39,7°) Ben wel blij dat ze de junifen(zonder suiker) inneemt, want met de gewone was dat altijd een gevecht. Deze morgen waren ze beiden wakker om 6.00, ze hebben goed pap gegeten, en een boterham, dus dat is wel goed. Ons lien had weer koorts (38,5), nadat ze gisteren enkel nog wat verhoging had, ons dina had 39,5. >Beiden junifen + suppo en nu liggen ze al weer in hun bed, want ze waren nog zoooo moe. (ik ook )sebiet naar school bellen om te zeggen dat ik sociaal verlof neem. (had het vrijdag al gezegd, dat die kans erin zat)

Foto's: mijn mopjes ziek in de zetel, ... nu blijven ze dus wel mooi liggen !








Dina Lien

6 opmerkingen:

Jef and Lan zei

veel beterschap gewenst voor de zusjes! Ons Jill is ook wat grieperig, maar het zouden ook tandjes kunnen zijn. Niet plezant in ieder geval.

Sofie, mama van dina en lien zei

tja, hier in België hangt het serieus in de lucht ! Met ons Lien is het al beter, maar die hoest nu, ons dina zit op hare piekdag qua koorts,...
Tandjes,... daar zijn wij gelukkig vanaf !

Sofie, mama van dina en lien zei

Van hun eerste tandjes he !
Hun defintieve kiezen nog niet he, dat is pas rond 6 jaar. Hun 1ste kiezen hebben ze al sinds augustus, en van hun tweede kiezen moeten ze elk nog 2 krijgen. Zijn June en Gitte dan niet laat met tandjes krijgen ? Hier zijn ze laat begonnen, op 9 maanden, maar dan wel ineens met de ;

Sofie, mama van dina en lien zei

met de 2 bedoel ik

katcat zei

Ocharme, kom ik hier nog eens piepen en zijn ze ondertussen toch allebei ziek!
Veel beterschap en ook sterkte voor de mama die het nu wel extra zwaar zal hebben!

steffi zei

Ok ik ben er ook opgeraakt, leuke blog trouwens! Ocharme de prutskes, hopelijk zijn ze al terug veel beter!