Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

donderdag 22 maart 2007

Grrr blogger problemen

Al sinds gisteren heb ik problemen met blogger. Ik geraak maar niet ingelogd, ik krijg steeds een melding van beveiligscertificaten, bla bla bla. Ik ken er niks van. Nu heb ik daarstraks op school geprobeerd en daar kon ik dus zonder problemen op mijne blog, om dingen te veranderen en te schrijven. Oef dacht ik, het lag dan gisteren toch niet aan mij, maar aan blogger. Dus, de mopjes liggen in hun bed, ik neem de laptop en wil wat gaan werken aan mijne blog. NIET dus, ik geraak er nog steeds niet in... Ben wat gaan zoeken op de helppagina en via een omweg ben ik er dus toch opgeraakt. (vraag me niet meer hoe ?!) Ik merkte wel net, dat het http adres net rood was, dus dat heeft iets te maken met onveiligheid, maar wat ? Daarstraks geraakte ik ook niet op hotmail om mijn emails te checken, zelfde probleem => rood adres, maar als ik dan op negeren klikte, lukte het wel. Wat zeggen de ervaren blog mensen??

2 opmerkingen:

PAnnouk zei

Proficiat met je banner op de blog! Het heeft wat moeite gekost maar oef, het is je gelukt.

Sofie, mama van dina en lien zei

ja, en weet je wat,... doordat ik het zelf gevonden heb (bart snapt er niks van) ben ik er wel trots op. Met als gevolg dat ik er helemaal zin in heb om volgend jaar ne cursus te gaan volgen. Nu nog enkel een keuze maken, want er zijn 3 dingen die ik zou willen doen...